Zakończyliśmy projekt eTwinning "W 180 dni dookoła świata"
.
Projekt miał na celu poznanie różnych kultur, tradycji, historii i geografii różnych krajów poprzez wirtualną podróż dookoła świata w ciągu 180 dni. W projekcie uczestniczyli uczniowie z różnych krajów, współpracując w międzynarodowych zespołach. W pracy nad projektem wykorzystywaliśmy platformę eTwinning oraz narzędzia cyfrowe, takich jak TwinSpace, Google Earth, Book Creator i inne. Realizowaliśmy zadania i projekty, takie jak lampiony chińskie, dzień dziękczynienia, prezentacje multimedialne, przeprowadzaliśmy wideokonferencje z partnerami z innych krajów.
Do korzyści z udziału w projekcie trzeba zaliczyć:
1. Rozwój kompetencji uczniów:
- Kompetencje międzykulturowe: Uczniowie mieli okazję poznać i zrozumieć różne kultury, co rozwija tolerancję i otwartość.
- Umiejętności językowe: Współpraca z rówieśnikami z innych krajów pozwoliła na praktyczne zastosowanie i rozwój umiejętności językowych.
- Kompetencje cyfrowe: Korzystanie z różnych narzędzi ICT zwiększyło umiejętności technologiczne uczniów.
2. Rozwój kompetencji nauczycieli:
- Profesjonalny rozwój: Nauczyciele zdobyli nowe doświadczenia, metody nauczania i inspiracje do dalszej pracy.
- Wymiana doświadczeń: Możliwość współpracy z nauczycielami z innych krajów, dzielenie się pomysłami i najlepszymi praktykami
3. Budowanie Relacji i Współpraca:
- Zespołowa praca: Uczniowie nauczyli się współpracować w międzynarodowych zespołach, co rozwija umiejętności społeczne i zespołowe.
- Trwałe przyjaźnie: Projekt pozwolił na nawiązanie nowych znajomości i przyjaźni, które mogą trwać poza zakończeniem projektu.
Zakończenie projektu eTwinning "W 180 dni dookoła świata" to nie tylko osiągnięcie edukacyjne, ale także doświadczenie, które wzbogaca uczniów i nauczycieli na wielu płaszczyznach. Taki projekt rozwija kompetencje międzykulturowe, językowe i cyfrowe, budując jednocześnie trwałe relacje i współpracę międzynarodową.
W projekcie uczestniczyli uczniowie klas: 1, 6 i 7
Komentarze
Prześlij komentarz