Wycieczka klas 6 i 8

To była niezapomniana przygoda pełna integracji, aktywnego wypoczynku i wspólnej zabawy! Po przyjeździe do Zarzecza, zakwaterowaliśmy się w przytulnym schronisku, które oferowało komfortowe warunki i przyjazną atmosferę. Po krótkim odpoczynku, wyruszyliśmy na relaksujący spacer wzdłuż brzegu Jeziora Żywieckiego, podziwiając piękne widoki i ciesząc się świeżym powietrzem. Po spacerze, nieco głodni, udaliśmy się na smaczną pizzę. Po powrocie do budynku i popołudniowym relaksie, wieczorem wspólnie przygotowaliśmy kolację, co było doskonałą okazją do nauki współpracy i integracji. Drugi dzień rozpoczęliśmy się od wspólnego śniadania, które razem przygotowaliśmy, po nim w ramach zajęć sportowych rozegraliśmy mecz siatkówki plażowej, a  następnie poszliśmy na pobliską plażę odkrywając uroki Zarzecza. Po powrocie do schroniska, przygotowaliśmy  obiad, co było kolejną okazją do integracji i nauki współpracy. Po obiedzie, spakowaliśmy się i pełni wrażeń oraz nowych doświadczeń, udaliśmy się do domu.